Wednesday, February 9, 2011

::DIA::

ibu...ibu..engkau lah ratu hatiku.
bila ku berduka engkau hiburkan hatiku..
ibu..ibu..engkau lah ratu hatiku..
(*Sila bace sambil nyanyi ye!!)

MAK...Teme Kasih lahirkan along ke dunia ni..
MAK...Teme Kasih susukan along ye..
MAK...Teme Kasih kerana bersengkang malam jaga along ye...
MAK...Teme Kasih besarkan along dengan penuh sabar dan kasih sayang..
MAK...Teme Kasih ajar along mengenal A.B.C...Z & 1,2,3..10..alif,ba,ta...ya..
MAK...Teme Kasih hantar dah jemput along balik sekolah..
MAK...Teme Kasih kerana selalu bagi kata2 peransang untuk along rajin belaja..
MAK...Teme Kasih masakan makanan pebret along ketika kejayaan dalam gengaman..
MAK...Teme Kasih hantar along masuk IPTA..
MAK...Teme Kasih kirim along duit tiap2 bln ms balaja(*mak sanggup x da duit janji along berjaya*)
MAK...Teme Kasih doakan along dapat keje gomen..
MAK...Teme Kasih beri restu along kawin dengan menatu mak..
MAK...Teme Kasih jaga along masa mengandung..
MAK...Teme Kasih doakan along bersalin dengan selamat..
MAK...Teme Kasih jaga along dgn anak along dalam pantang..
MAK..Teme Kasih jaga anak along sampai umur 3 bulan..
MAK..TEME KASIH MAK IALAH MAK YANG TERBAIK DALAM DUNIA NI...

(Sejak aku lahir sampai anak aku lahir mak x penah jemu melayan kerenah aku sebagai anak..KINI aku juga seorang IBU..aku berdoa semoga aku juga boleh menjadi ibu yang baik untuk anak2 aku..MAK adalah MENTOR aku.

Kepada PN.SITI AISHAH BINTI ABD.SAMAD along sentiasa doakan semoga mak dikurniakan tubuh badan yang sihat,murah rezeki,cantik selalu,panjang umur dan diberkati oleh ALLAH S.W.T
AMIN........

ALONG LUVE MAK SO MUCH...MUAH..MUAH..MUAH...


MAK SAYA+ANAK SAYA



No comments:

Post a Comment