Monday, March 7, 2011

sYookkNyee HuJunng MiNggu..

Last sunday kami sekeluarga berjalan sakan...kol 8 pagi dah kuar umahhh kol 8 mlm sampai umah balik...mana destinasi yg kami tuju?
GENG HIJAU..

Pasar Tani Shah Alam (8.30 Pagi - 11.00 Pagi)

Pagi nih nk terjah pasar tani Shah Alam...weolls g jln2 cari makan n abis duit dulu kat shah alam..tiap hari ahad kat stadium shah alam 2 ada pasar tani...mmg best kat sana..macam-macam ada.makanan,pakaian,peralatan rumah,barang kete terpakai,sayur mayur...ieeeiiii pendek kata sume lah ada jual kat sana..mak ayah n adk beradik jek diaorg x jual...hikhikhik....(ada ker org jual mak ayah?).So pagi 2 i bekpes char kuew teow n hubby plak nasi lemak ayam kampung...very da lazat mak cakap...mantopp..


KFC (12.30 Tgh/Hr - 1.30 Petang)

Dah penat2 merayau2 kat sana,perut pon lapar lagi u all...aiihhh makan lagi kan...kan..x pe selagi boleh makan kite makan...kali ni destinasi kami ialah KFC.kami laki binik order KFC Fish Donut...yummyy..yummmyyy...very delicious u all...hingga menjilat jari..sllluurrpp!!!!!.si kecik 2 x makan pon coz dia dah tdo time nih...mak dan ayah si kecik bahagia menikmati ayam tanpa sebarang gangguan sehingga kenyang...errkkk...errkkkkk...ALHAMDULILAH


 MY DEAR Warehouse Sale ( 2.30 Petang - 4.30 Petang)

Fuhhh..dah kenyang misi kami diteruskan pulak dengan menerjah gudang MY DEAR...Gudang ni dekat jek dengan umah aku...jemputlah kawan-kawan datang beramai2 ker warehouse sale nih...mmg berbaloi harga2 yang ditawarkan...ermmm kat sini aku rembat@beli(bukan curik ye...hikhikhik)1 barang utk anak bujang aku nih...apakah barang itu?huhuhuhuhu....x mo ckp kat sinila...next entry aku cite ehhh ape barang yang aku beli untuk sirhan ekk...ramai gle orang kat sini...sume bawak baby..tp kesian kat baby2 sume, kat situ agak panas skit walaupun ada kipas...melalak-lalak anak-anak kecik 2..sirhan?oooo he is very good boyy..x nanges pos..suke ada lah dia tngk orang ramai...peramah gle...sume yang lalu dia nk tegur...tp paling x leh bla bila nampak anak ara(anak dara) wahhh dia punya peramah lagi over...heyyyy sirhan,awak 2 kecik lagi ye...jgn pandai2 nk ngurat2 anak ara orang tau...hikhikhikhik...
 

 TESCO Puchong (5.30 Petang - 7.00 Petang)

 X cukup kat sana...we olls x balik umah lagi tau...merayap ke TESCO Puchong plak ye ...ermm kami cari barang dapur kat sini...ermmm kat sini kami x lama...buka list barang yg nak beli,capai sana capai sini masuk troli...zuuuppppp beratur kat kaunter...aiiiihhhhh ingt kan dapat la cepat sekali org punya ramai beratur...hadoiiii...tensiii mak dibuatnye....selesai bayar sume,trus gerak g kat kete...sampai kat kete aku tgk ada sorg mamat nih mcm pelik jek dok kat tepi kete we olls..aku cepat2 buka pintu n masuk...trus lock pintu...hubby plak sbuk msk kan barang2 dlm kete...ada dekat 15 minit aku dok dlm kete hubby xmsk lg...aku tgk blakang,rupa2 nye mamat tadi 2 dok ikut hubby..aku dah cuak dah...eiii mamat nih nk ape plak?aku usha jek..pas 2 aku nmpk da tunjuk something kat hubby.hubby geleng2 kepala...dia buka plak jam n tunjuk kat hubby...hubby geleng lagi...ada la 10 minit situasi mencurigakan  2 berlaku.pas 2 hubby pon msk kete..

                                    aku:abg kenl ker mamat 2?
                                    hubby:x pon..(muke slumber)
                                    aku:abis dia nk ape kat abg?dok ikut abg.
                                    hubby:mat pet...dia nk jual hp N8 RM 500.
                                              pas 2 jam ROLEX pun dia nk jual
                                              RM 800
                                    aku:ha murah gle...(muka blur)
                                    hubby:terdesak nk beli BARANG la 2...

perbualan kami terhenti di situ.dalam hati aku nasib dia x ape2 kan laki aku....uisshhhh....vrrooommmmm....balik umah...



No comments:

Post a Comment