Monday, March 21, 2011

XrEtI nk LeTaK TaJUk PlaK

Jalan2  x tentu pasal kat  IOI puchong semalam ye...msk kat JJ ada sales plak...puas la dok tahan iman nih x mo shopink...tetapi apa kan daya aku hanya insan yg lemah..hahhahahaha...ayat x leh bla langsung...dah mmg kaki ngabiskan duit...ngaku jek la..

Lagi untuk si anak kecil  itu...ayah dan ibu x beli ape pon...yang penting anak...
Ape Yang Penting "ANAK".
Sirhan nanti ibu dgn baba dah tua jangan lupa kan ibu n baba ye cayunk...

Untuk sirhan kali ni kitaorg belik 1 helai seluar..1 helai kemeja dan sepasang kasut..Nak cite pasal kasut ni kan..aku bekenan sgt dgn kasut nih..comey tau high cut..pas 2 jenis kain jeans..aku mmg minat sgt dgn kasut jenis kain jeans nih..kasut 1st sirhan pon jenis jeans..aku beli ms nk raya ritu..ni aku jumpa lagi kasut kain jeans...aku pon rembat lagi tuk bujang nih...hikhikhikhk..nampak rugged...

Kasut Baru anak bujang saya
comeyy..saiz 3
Kemeja bujang saye
kodroi bujang caye
kasut raya bujang caye
saiz 1

No comments:

Post a Comment