Thursday, October 11, 2012

“Aku Terima Nikahnya”



Pheeewwwwwitttt!! Romantik Abis..Tak sabar nak ajak hubby I pegi tengok cite ni. Hari tu dah cancle tgk Hantu Kapcai kan..kan.. Jomm kita layan cintan cintu plak ye abang. Kot lah bila tengok cite ni nanti u teringat masa u lafaz akad pada i..Macam gambar kat bawah nih…Hikhikhik..Luf u so much SAYANG!!
Tq Abang..Pilih i jadi suri dalam hati u...

Jom bace sinopsis Aku Terima Nikahnya.

Berkisar tentang susah payah seorang isteri yang sangat setia, Arlisa lakonan (Nora Danish) . Baru bergelar suami dan isteri, rumah tangga Arlisa dan Johan lakonan (Adi Putra) mengalami dugaan hebat apabila Johan ditimpa kemalangan.
Johan telah hilang ingatan atau menghidap Selective Amnesia selepas kemalangan. Arlisa ssanggup menjaga suaminya yang hilang ingatan walaupun suaminya Johan langsung  tak mengenali dirinya.

Pelbagai cara yang digunakan oleh Arlisa untuk mengembalikan ingatan Johan dengan melakukan semula detik detik indah semasa mereka bahagia dulu. Tetapi segala usahanya gagal untuk  mengembalikan ingatan Johan. Arlisa diduga lagi dengan dugaan yang lebih perit apabila Johan mula rapat dengan Suriya lakonan (Mon Ryanti).
Johan makin rapat dan mesra di samping Suriya dan telah menyatakan isi hatinya  untuk menceraikan Arlisa kerana telah mula mencintai Suriya. Rumahtangga mereka semakin goyang dan telah  memaksa Arlisa mengundur diri walaupun cintanya pada Johan tidak pernah berubah.

Apa kesudah cerita ni? Jommm kita serbu panggung kalau nak tau ape kesudahan cerita nih..


 Bye...I nak pegi booking tiket dulu...PEACE!!!

No comments:

Post a Comment